Monday, September 3, 2018

Kucing Kedua Ku


Selepas 2bulan jaga Si Buyu ni, aku decide nak ambil seekor lagi untuk buat teman Si Buyu ni sebab dia asyik kena tinggal sorang2 kalau aku pergi keja. Kebetulan satu haritu, aku geledah website dalam Mudah, dan jumpa post kucing ni murah harga. Terus tak fikir panjang, contact dengan seller. Bila dah whtsapp,mintak location semua rupa-rupanya seller tu duduk setaman je tapi lorong je lain sikit. Haha dekat ya amat dah tu.

Sampai2 rumah seller tu, dia pun terus bawak keluar kucing2 dia dalam sangkar dari dalam rumah. Comel gila semua. Confuse mana satu nak pilih. Awalnya nak pilih satu, tetiba rasa macam nak amek semua!haha... Last2, aku decide nak ambil dua.. Seller tenung je aku semacam, sebab aku tanya kalau amek dua harga boleh bagi berapa.?Haha..Ni typical soalan aku akan tanya untuk nego. Seller tu pun setuju sebab dia nak kurangkan kucing kat rumah sebab nak buat kenduri katanya. Muda lagi ownernya. So, ni la kucing yang aku pilih tu.
      
 Namaku Kecik
Namaku Tiger
                                                 


No comments:

Post a Comment

Jom Kenali Mood Kucing!

Di bawah saya ingin kongsikan beberapa posture ekor kucing yang selalu anda nampak . Tetapi tahukah anda maksudnya??? Mari kita kongsi ilmu ...